Saturday, September 18, 2010

raya 2010

salam lebaran sahabat...:)
maybe its too late for me too wish..hehe..
maaf zahir batin ye!


sahabat,kat sini ana kongsi kesedihan ana masa hari ray pada tahun 2010...ana sedih sgt,raya tahun ni tak meriah mcm yg ana impikan..
izinkan ana..first of all,maafkan ana buat mereka yg terasa,ana hanya inginkan luahkan apa yg ana rasa...

ana ada 3 perkara yg ana sedih pasal raye 2010 ni..
first,raya pertama..
ana tak ada kasut raya tahun ni,ana pakai kasut tahun lepas,
sbb ana x jumpa kasut yg ana nak..sbrnye ana dah jumpa!tapi,adik ana ckp kasut yg ana nak tu,mcm kasut org tua!aih,ana tak jd beli...
ok,tu kasut raya,ni pasal baju raya...ana x boleh marah lebih2..
baju tu mama yg tempah,xkan ana nak marah..ana diam,ana redha..
baju kurung tu,makcik ana bg baju raya,hadiah untuk ana..kaler biru!my fav kaler..hhehehe,mama ana tempah baju,bukan bju kurung biase,tp bju kurung moden tu,ana tak berapa gemar sgt,tp x pela..redha..hahahaa...agk labuh jugak baju tu,tp tak pe..lawa pe!
tq mama..hhee..dah hbes ckp pasal baju,ni nak ckp pasal brooch raya..hahahaa..ana gaduh dgn adik ana psal brooch!
hahaha..bila pk blik,sengal btol..
hahahaa..sory eh adik,x sengaja..
ok..dah hbes cite raye pertama...next...


raye ke3...
ana beraya dgn kawan2 skolah rendah ana,ada F,ada MF,S,I,R...
dorg beraya kat umah ana dulu sbb ana dah kena balik matriks dah..mmg ana hargai dorg dtg..tq sgt2 guys..tapi,dorang ada sakitkan hati ana..erm,ntah la..mls nak pk...tapi,mmg ana sedih...
dah2,next story!


raye ke8..
ana ade jamuan raya kat matriks ana...ana sbg penolong praktikum agak busy gak la..ana bersyukur..ada kawan yg bantu ana dlm mcm2 hal..syukran..x nak ckp panjang2 dah...hahahaa...
tak larat...:)
syukran semua ya!
ana syg semua!

5 comments:

ukhti_mujahadah said...

assalamualaikum..terima kasih sudi follow blog ana.. seronok dapat bertandang ke blog saudari..
salam ukhuwah.. salam sayang..
salam insan berjuang (^^)

anamilikDIA said...

wslm ya ukhti..:)
terima kasih juga sudi follow blog ana...
salam ta'aruf dan salam ukhuwah juga...:)

Salmia said...

oit.. pic raya takde ke?

jari | jemari said...

salam. ned kan? neeedddddddd!
gila lama kte tak dengar cerita ned.

anamilikDIA said...

kak mia..dak..taj de pic raye..soryyyy:(
erm jari jemari???fara kan??
wslm..hye!:)hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...