Friday, September 3, 2010

si dia:)

Ahmad Hazran Ahmad Kamal
Ana nak cerita pasal si dia…dia buat ana jatuh hati!btol..ana tak tipuJ
Ana jatuh hati kat dia bila ana tgk rncgn IMAM MUDA
Masa ana tgk tu,dia tgah baca dalil al-Quran.ana terpikir yg dia dah berjaya dgn ilmu duniawi beliau,dan..dia pun berjaya dgn ilmu akhirat yg kekal  abadi..
HEBAT kan dia??
DIA SANGAT HEBAT!
Sbb tu ana  JATUH HATI!
Betol..tapi sape lah ana…dia public figure…

Ana sentiasa berdoa yg ana akn mdpt pemimpin yg boleh bimbing ana nnt,
INSYAALLAH…J
Doakan ana yeJana nak jd bidadari utk pemimpin ana nnt didunia dan syurga…
ALLAH  lebih tau segala-galanya..telah diciptakan untuk kita pasangan masing2..
Sama2 berdoa yg terbaik untuk kita semua ya!:)
Andai kata ana dpt apa yg ana impikan,insyaALLAH,
Wedding card sampai kat semua,dlm 8 tahun lg..:)InsyaALLAH…hehehe..
Sory eh..merapu…ckp psl psgn hidup plak…sooorrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyy!
SALAM UKHUWAH  SAHABAT J 

3 comments:

wawahebat said...

ned,..smoge kita semua dikurniakan teman hidup yg dpt membimbing kita ke jalan yg benar, jln yg mnjanjikan kebahagiaan didunia mahupn diakhirat :)

anamilikDIA said...

insyaALLAH..DIA yg maha mengetahui segala2nya..:)

Tuan Anisdina said...

Aamin...smga dmakbulkan doa2 ned..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...