Monday, September 6, 2010

awak..maafkan saye ye...

AWAK…
Saya nak mntak maaf..saya terpaksa...saya sakitkan hati awak..saya buat awak menangis..tu semua salah saya..awak tak lalu nak makan,study awk ntah ke mana..
Maafkan saya ye,awak…

DEMINYA KU TINGGALKANMU  SEMENTARA,WALAUPUN DIRI INI SUKAR UTK MELUPAKAMU,NAMUN APAKAN DAYA,ANTARA KAU DGN DIA,DIALAH SEGALANYA,DIALAH YANG PALING HAKIKI…BIARLAH KITA BERPISAH DAHULU,MEMBAWA HALA TUJU MASING2,MENGGAPAI CITA2,BILA TIBA SAATNYA,KITA PASTI BERSUA DI SAAT ITU AKU BERSEDIA,AKAN KU TERIMA KAMU SEBAGAI TEMAN HIDUPKU NNT…INSYAALLAH…

Awak,saya berdosa....dulu kita same2 jahil..kita bnyk buat benda yg x sepatutnya kan..yg ALLAH x suka…kita berdosa awak..
Mmg la awak..perasaan nk menyayangi dan disayangi…mmg indah perasaan tu..awak call saye,saye call awak,kita kuar same2,awak bg saya mcm2…bear,duit..banyak sgt..kalau saya kira,ntah berapa dui awk hbis utk  saya..awak…sekarang mase dah berubah,maafkan  saye ye..saya tak berniat nak buat nangis..saya tak nak muka awak yg hensem tu jd tak hensem plak…saye nak awak berselera time makan..saya nak awk jd gmok mcm saya!hahaha..

Awak..satu je saya harap..jgn penah berubah ye,jd diri awk yg sebenarnya..kalau blh,kita same2 berubah kearah kebaikan.tu lg bagus kan awak..awk pun ape kurang hbtnye dlm agama..saye selalu tnye awk psl hokum hakam agama ni,tnye awak psl hadis kan?tapi kita diuji..dgn perasaan kita sendiri..kita pun terleka..terbuai dgn perasaan kita..MasyaAllah..terok kan kita dulu..!aish…tak blh jadi ni awak..hahahaha..




BUAT SI DIA…
Awak pegang ayat ni ye…kalau ade jodoh..x kemana..:)
Kita kne mencintai Dia yg hakiki dahulu,Rasul kita..
Baru la kita mencintai sesama manusia..kerana ALLAH…


Awak,maafkan saya ye,atas sume slh silap saya..halalkan mkn minum saya..doakan kejayaan kita bersama ye!pnjg umur,kita jumpa lg insyaALLAH…J
SALAM MAAF dari saye…

4 comments:

Faris said...

asl ko ni?dh clash ke?

nadiahhhh said...

kerana ALLAH:)

wawahebat said...

ned,..kite support ned,..kite syg ned,..jgn risau. kite slalu brpegang dgn ayat ni.

jika cinta itu berlalu
lpskan lah ia pergi
jika benar cinta itu milikku
maka kembalilah cinta itu nnt buatku.

Anonymous said...

Alhamdulillah..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...