Friday, September 3, 2010

sabarlah duhai hati:)

Hanan Fateena

Hanan Fateena ni kawan ana..kami dah kawan lama..lama jugak la,dah lebih 5 tahun!
ana dah lama x jumpa dia..dah 2 tahun kot rasanya..kami x berkesempatan..
masing2 sibuk..lepas ni lagi tak tau bila lg jumpa..ana RINDU dia!
Rindu sgt2!ana rindu nak dgr gelak dia,jerit dia..bila ana rindu,ana tgk gmbr dia atas meja study ana..tu je yg blh ana buat..:(
ana tak larat nak nangis sbb terlalu rindu kat kawan2 ana...
terlalu byk kenangan..ana selalu berdoa yg ana nnt akan jumpe diorg 1 hari nnt...
1 je ana harap...diorang tak lupa kat ana..diorang tak lupa kenangan dulu..
ana harap HANAN FATEENA akan capai cita2 dia..
sbb ana tau,SHE IS BUTTERFLY,AND SHE CAN FLY!
GUDLUCK HANAN FATEENA!




4 comments:

of rainbows and clouds said...

nedddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!jumpa pun kita blog awk!awat susah sgt????rupanya, cek yg salah type!ned, thank you so much for this post. it moved me. especially the 'she's a butterfly, and she can fly'.:)

ps : kita dah kwn 7 tahun la campur tahun ni.apa plak 5 tahun je.

anamilikDIA said...

hanannnnnnnnnnnnnnn!hye!hahahaaa....hehee...7 tahun..tp...2 tahun x jumpa rite?:(
awak nak pegi dah..kita sdih...

wawahebat said...

ned,..hanan jer??? taw la kiter kwn bru 4 taon jer,..sobss.haha,..nice post anyway.

anamilikDIA said...

hahahaa..sab...ok2..nnt kite buat psl kwn2 kita sume ok?:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...