Wednesday, April 3, 2013

penat + stress = gemuk

rasa nak balik,
penat,
tak larat dengan semua ini,
ingat boleh kuat sem ni,
tak jugak,
sem ni penat dengan karenah manusia,
manusia yang tak boleh dengar pendapat org,
salah ke dengar?
aku juga hanya manusia biasa,
betulkan aku jika aku salah,
betulkan aku dengan cara betul,
tegur aku dengan berhemah,
tak salah,
aku tak marah,
aku tak bengang,
jangan pernah tersilap dengan personaliti dan juga perangai aku,
personaliti aku bergantung dengan hubungan komunikasi antara kau dengan aku,
perangai aku tak akan pernah berubah,\
kerana ini diri aku sebenar.

nak jumpa sumber kekuatan diri,
mama ayah,
tapi masa tak mengizinkan,
ingin bersua muka,
nak semangat melalui pelukan kasih sayang dari mereka,
sungguh aku rindu mereka,
aku lemah sekarang,
tapi aku 'kuat' depan mereka-mereka semua.


p/s : berat badan naik mendadak,sebab stress,kena diet balik!





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...