Sunday, December 4, 2011

nangis nangis nangis:')







dah tak larat nak nangis.
dah tak larat nak call mama,cakap dgn dia yg saya tak suka duduk kat Bintulu ni.
dah tak larat suruh ayah dengar saya nangis.
dah tak larat nk bgtau kat Aben,Skyn,Erika,Atin,By,Dina yg saya tak suka duduk kat sini.
saya tak suka.
saya tak suka.

yes.
mama keep telling me.
again and again.
each single things happen for a reason.
maybe bukan sekarang hikmah yg saya tak nampak.
maybe in the future.

tak.benda tu tak ubah apa apa.
perasaan saya tak pernah happy mcm saya kat KMPP.
betul.tak.
saya selalu sakit.
sakit hati.
yes.
tapi biarla.
org kata.
rambut sama hitam.
hati lain lain.

rindu mama.
ayah.
abg adik.
bendi skyn.
baby atin dina.
erika tastj.

saya rindu semua kngn yg lepas.
kenapa kat Bintulu ni aku tak bahagia ye.
mungkin saya tak selayaknya untuk bahagia di sini.
redha dan pasrah.

mmg susah carik sahabat yg mcm sahabat kat matriks.
ingat dah jumpa kwn yang boleh bersama 4 tahun.
tapi tak.
semua tak.
memang susah.
ada yang kutuk belakang.
ada yang berlagak.
semua la.
kenapa ea.

mama.
kakak dah tak tahan.
kakak penat.

pakcik.
sumpah.aku rindu kau.
really miss the old you.
kau yang selalu dengar bila aku ada masalah dgn member.
sekarang kau dah tak ada.
aku tak tau nk cerita kat sape.

YA ALLAH.
kuatkan semangatku.
kuatkan hatiku.
kuatkan imanku ya Rabb.
hanya padaMu.
aku memohon.tiada yang lain.

pakcik,miss the old you.





i'm so tired of pretending everything is okay,my tears are starting to show and my smile is fading away.
a strong woman is able to show her smile in the morning like she wasn't  crying last night.
crying isn't a sign of weakness,but its a sign of having tried too hard to be strong for too long.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...