Wednesday, October 5, 2011

kek lapis Sarawak?

still ingat lagi,
dulu time raya,
g rumah org yg ada kek lapis sarawak ni,
kalau boleh nak habiskan je,
tapi muka ayah dgn mama dah bg sign dah,
'rumah org,buat perangai elok sikit'
hahaaa..
dah boleh baca!

tapi,
kalau sekarang ni,
dah sebulan duk kat Bintulu ni,
bukan nak ckp besar ke,
bukan nak berlagak jugak..
pun,bukan nak bangga sgt laa..
hahaha..
boleh kata selalu sgt mkn!
kadang2 tu rasa mcm mkn biskut kering,
sebab selalu sgt mkn!
(*amboi,berlagaknya Nadiah Saari ni!hahaa)

tak percaya?
tengok ni,
tgah study subjek Kenegaraan pun boleh mkn kek lapis!
yuhuuuuu!hahahaa:D


bnyk jenis kek lapis!:)



2 comments:

Penamatabola said...

Harap sudah belajar resipi Kek Lapis Sarawak. Balik nanti boleh buka warung kek sendiri.

anamilikDIA said...

hehe,InsyaALLAH,byk lagi yg tak belajar:)
Laksa sarawak pun tak mkn lagi:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...