Wednesday, May 4, 2011

Athirah,Dina,Fatin:)

ni la mereka bertiga...




Athirah Azman..
saya kenal dia bukan time kitorg masuk PST..
x..saya kenal dia sbb dulu dia roomate sakinah..:)
saya baru tau perangai dia!
mcm2 yg saya baru tau pasal dia..:D
tapi bak kata 1 lagu tu..
Biarlah apapun rahsia
Dan kelemahanmu tetap engkau temanku..


Dina Shazwani..
dia muda dari sy tau..
tapi bila sy kwn dgn dia..
buat sy teringat kwn2 kat sekola..
teringat kwn2 yg dulu nakal mcm saya..hehee..
saya happy dpt kwn mcm dia..sgt2!




Fatin Syazwani..
dia ni..
budaknye baik..
sgt..
sy tak baik mcm dia..
sory for everything atin...
dia ni rajin belanja org!
hehe..





UNTUK KAMU BERTIGA...
Ketika mula bertemu
Terasa bagai telah lama bersua
Kau sambut hulur tanganku
Bertegur sapa penuh mesra
Masa terus berlalu
Dan kita tetap seiringan berjalan
Menempuh onak liku
Lalui semua suka dan duka bersama
Biarlah apapun rahsia
Dan kelemahanmu tetap engkau temanku
Riangnya saat kita ketawa
Asyik senda dan bercerita
Walau sesekali pandangan kita berbeza
Andainya tetap serupa
Adakalanya kita juga saling terluka
Namun di akhirnya kita tetap bersama
Dan kini dipisahkan dua benua
Saling mengejar cita
Tak pernah kulupakan
Detik yang indah bersamamu temanku
Kupasti suatu masa
Engkau dan aku kan bertemu semula
Kembali menjalinkan detik nan indah
Untuk kenangan bersama


from NADIAH SAARI,
jgn pnah lupakan ned ok??
halalkan semua apa yg ned dah mkn minum dgn korg..
terima ksh ats tunjuk ajar semua,especially maths!haha..
thanks sgt2 selalu teman pi jumpa mr.M..hehe..
thanks for the memories ok??
soorrrryyy for everything that i've done...
1 je ned nak korg tau..
ned SAYANG korg..
SAYANG sgt2...
jaga diri..
salam:)















No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...