Friday, April 29, 2011

Siti Nadzirah and Nur Sakinah







salam...:)
ana tau mesti semua tertanya tanya..sape mereka berdua ni..
mereka ni sahabat saya..
saya sayang mereka berdua..:)
syggg sgtttt...

ok..first..





Siti Nadzirah..
saya sgt2 terasa kehilangan dia..
sebab semua apa yg kitorg buat same2...
like pegi kuliah pagi same2..
breakfast sama2...
sakit perot sama2...
hahaha..

tapi..
ada bnyak benda yg saya terkilan..
dia selalu jd bahan kena marah dgn saya..
saya mintak maaf ye..
mintak maaf sgt..
jgn lupa semua kngn kita tau..
walau ape pun terjadi..ok??




Nur Sakinah...
dia ni..lembut sgt orgnye..
ingt lg..dia penah confess..
"best sgt kwn dng kome,bile sdih pun boleh happy"
time dgr tu..bersyukur sgt dpt jd seorg kwn yg baik utk dia..


mmg tahun 2010/2011 ni..
kami tak rapat mcm dulu..
i admit that..
tapi..
kami sentiasa crik jln..
mkn same ke..jln2..usha goguma dia..hehe..


to both of you..
walau ape pun terjadi
jgn lupakan ned ea??
ned syg korg sgt2!
sory semua slh silap..:(
halalkan semua mkn minum..
 ade jodoh kita jumpa lg tau!:)
jaga diri..:)

















1 comment:

heebee ^o^ said...

neddy, saya sayang kamu~
<3 <3 <3
ukhuwah fillah abadan abada~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...