Tuesday, May 7, 2013

spesial untuk dia

hari berganti hari,
bula berganti bulan,
kita terpisah di alam realiti,
tapi masih bersua di alam maya.

kau,
ya kau..
sahabat aku,
adik aku,
jam loceng aku,
kau yang selalu jadi pendegar setia aku,
kau yang selalu dengar tangisan aku di telefon,
kau yang selalu bagi nasihat,
berpuluh-puluh nasihat,
aku tak larat nak kira,
kau yang selalu kena bebel dengan aku,
kau yang kena tunggu aku kawen dulu,
baru kau boleh kawin dgn Goku kau :P
kau yang selalu bagi idea gila kat aku,
kau yang pernah kepit aku masa kita tidoq sama,
kau teman aku kala malam sepi,
kau tempat aku bermanja,
kau adalah si jantung hati aku..

dear Erika,
post kali ni,
spesial sungguh,
khas untuk kau yang kat Kuchingg nunnnn,
jangan pernah berhenti sayang aku,
jangan pernah rasa bosan bg nasihat kat aku,
jangan pernah berhenti dengar bebelan dari aku,
sebab kau tak ada galang gantinya..


HAPPY BIRTHDAY DEAR SISTER! OMAIGADDD! KITA SEBAYAAA! HIKSSS, I WISH YOU A BIRTHDAY FILLED WITH LOVE,LAUGHTER AND THE THINGS YOU ENJOY MOST :)
HAVING U IN MY LIFE SUCH A BEAUTIFUL THING THAT I EVER HAD.
MAY ALLAH BLESS YOU ALWAYS,I MISS YOU :)


aku tak pandai buat org lidi,tapi sebab hang punya birthday,aku gagah la buat jugak -_-













lots of love,
Ned Saari

1 comment:

EH said...

awww sweetnyaaaaa. menitik jugak ayaq mata T__T kamu, thanks. taktau nk kata apa. nti tunggu my blogpost k? lpas esaimen settle. hiks. btw tyvm gewfrens :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...