Thursday, May 23, 2013

dah tiba dahhh

Assalamualaikum peoples *lambai lambai tangan* den harap semua sihat sihat belaka la ye? almaklumla,sekarang la musim presentation,sekarang musim submit semua report,pfffttt..

well well well,sekarang dah minggu 13 sesi belajar kat u ni ha,
whoa! dah nak habis bulan 5 lah!
whoa! dah nak finals lah!
whoa! dah nak balik rumah la *ye,lagi 29 hari lagi*
ok ok,behave..back to the main pint,
sebenarnya nak cakap 'whoa! abg ajim dah nak kawen!'
yes,dah nak kawen,esok,memang entry kali ni,khas untuk dia pun,
abg sepupu yang tersayang,Mohd Azim Zuhri..
mesti korang pelik kan asal nak buat post bagai? *bajet ada orang nak tanya*
esok hari bahagia dia,and aku tak dapat balik tengok orang yang aku sayang,orang yang selalu main kejar kejar sambi baling bunga keembung,akan jadi milik orang lain,dia dah pegang title suami orang dah masa aku balik 6 nnt,wuwuwwuwu
sedih woi,lepas ni confirm dah tak macam dulu,lepas ni dah tak boleh balik kampung macam dulu,everything will change.. well,well,masa dah berlalu dengan pantas kan? abg ajim aku nak kawen dah,rasa sekejap sangat kot! tapi takpe,aku nak nangis sampai bintulu ni banjir pun tak boleh jugak,abg ajim still akan kawen jugak kan? and lepas tu,turn aku pulak kawen,eh? silap silap bukan aku :P 
lepas ni,kawan gaduh,musuh dalam selimut aku sapa lagi,Azmil laaah! :')



ok ok,enough enough,lastly to abg ajim and kak jua,
selamat pengantin baru,
semoga bahagia ke anak cucu,
kita doakan semua berjalan dengan lancar,
kak jua,jaga abg ajim elok-elok ye? :')
semoga bahagia selalu! :D
sorry kita tak dapat balik,finals nak dekat,doa kita dari jauh,
untuk abg ajim kak jua :)
*mohon belanja makan masa kita balik nnt :P *



bakal pengantin baru esok :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...