Friday, November 9, 2012

miserable words


Assalamualaikum peoples ;)

ahaaaa,terkejut tak tengok gambar atas tu?hihi,
sapa tau maksud gambar tu,
angkat tangan please, :D

hari ni just nak buat a short post,
about words..
actually,words do hurt a lot!
yes!
i admit that yang aku ni bukanlah orang yang baik,
bukan orang yang diam,
tapi,
maybe,for certain peoples,
they love to complain everything,
i dont know why,
maybe dah jadi habit kot kan?
hahaha..
guess what,
dulu,aku tak pernah balas balik apa orang cakap,
aku just akan diam,
tapi sekarang,
no way man,
aku ada hati and perasaan,
kalau benda yang sama kena kat diri kita,
kita dah mcm geram kan,
seriously,Ned Saari yang sekarang become so mean right now,
so jaga-jaga la ye,hahaa..
but,just for certain peoples..
ingat! for certain peoples..
kalau orang yang kenal Ned,
diorang boleh tau,
Ned takkan hentam orang,
Ned just melawak je..
so,first of all,
nak mintak maaf la sape yang kena hentam balik tu..

I will treat you,the way you treat me :)
don't judge anything,because you don't know any story about me,and i am fighting my own war right now :)
just give me some space ;)
    


                          Abu Hurairah berkata, Rasulullah ada bersabda yang bermaksud :          
 ' Barang siapa yang beriman kepada Allah dan hari akhirat,maka hendaklah dia berkat baik atau diam sahaja'.

notahati: bila aku marah,aku tak boleh pandang mata orang tu,i'm sorry,this post for sure untuk reminder diri aku,tak ada kena mengena dengan yang hidup atau pun mati..





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...