Monday, April 23, 2012

the BEST thing in my life :)

Assalamualaikum peoples, Hye, Hello! :D


Alhamdulillah,baru je lepas berlawan test Chemistry :)
Next test is Biology a.k.a Plant Structure =.='
rasa dah malas nk update dah :( 
nak blog baru,nak theme baruuu :D
Actually,lately ni duk teringat kat rumah,teringat kat Bendi,Sakinah :')
Guess what,kami bertiga still rapat,
even kitorg ni jauh :')
Thank You Allah for sending them into my life :)
I will keep them forever in my heart..


Sakinah,Nadzirah,
almost one year dah!
how time flies!
kan?cepat gila!
maksudnya saya dah tak jumpa Sakinah setahun! :(
saya baru jumpa Aben hari tu,
Thank You Aben hantar aku balik Sarawak :)


Dear Loves,
Thank You,kamu berdua selalu ada dengan saya,
during my ups and downs,
keep listening my stupid stories,
thank you so much,
no one can replace both of you :')


Kamu,
elok elok kat UPM and UMP,
take care ok?
to Wan and Lam,
jaga sayang saya elok elok!
kalau tak,
i will break your face!hahaha:D


Sayang sayang saya,
Kamu ada dikala suka,
Dikala duka,
Setiap tangisan dan juga ketawa,
Kamu ada dikala perlu,
Setia menemaniku,
Pegang erat tanganku bila aku jatuh,
Kamu lah yang selalu,
Selalu menemaniku,
Mendengar kisah pahit manis,
Hidup aku,
Kau lah yang di situ,
Setia menunggu ku,
Kau lah yang satu,
Menjadi sahabatku,
Ku tahu ku kan selalu ada,
Pada dirimu,
Dan ku harap kau juga rasa begitu.



Thank you for always being by my side,
only Allah knows how much I MISS BOTH OF YOU :')
Ya Allah,60 days in counting,Kau berikan aku kekuatan,ketabahan hati:') 













1 comment:

heebee ^o^ said...

<3 sayang kamu gilakk!!
rindu....:'(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...