Saturday, April 7, 2012

hanya kawan.friends.

Assalamualaikum peoples:)

nak conteng conteng blog la hari ni
tapi takmau yang sedih sedih,
Big Bro dah compalain =.='

nak cakap pasal kawan, yes, awak la,
adik adik,kawan dgn sahabat lain tau,
take note please:)

kawan tu manusia yang tak pernah tau perasaan kita,
dia kawan dgn kita,
bila yang dia nak,
bila dia susah,
tak ada kawan,
dia cari kita,
bila dia senang,
dia lupa kita..

sahabat pulak,
manusia yang selalu ada dgn kita,
time susah senang kita bersama,
and Alhamdulillah,
saya ada sahabat tu,
tapi mereka jauh :')

Honestly speaking,
saya tak pernah kawan in gang,
i mean, kawan rapat..
dari primary school ,secondary school,
matriks,
kawan rapat saya cuma 2 org,
including me,
3 persons only ;)
susah kot nak kawan in gang ni,
lagi lagi saya tak sama aras dgn diorang,
kadang kadang saya rasa mcm dipinggirkan,
ok sabar,
and sampai one time tuh,
hati dah tak tahan,
biarlah mereka :D

mama pesan,
kawan je la dgn Big Bro,
abaikan diorg ok kakak?
kawan biasa je dgn kawan perempuan tuh,
jadi mcm mama dulu,
kawan kawan mama,
semua lelaki :O

soory mama,buat mama risau  :')
kakak tak berniat,sumpah ma.
i dont know why mama,
when i hear your voice,
rasa rindu and
suddenly kakak nangis :(
i am so sorry mama..
Seorang sahabat yang baik takkan mengutuk sahabat  yang lain :)
Welcome to the REAL WORLD,
where people doesnt care about your feeling anymore and,
Treat people like the way they treat you :)
Thank you mama!:)

Ya Allah,aku memohon diberi ketabahan hati untuk hadapi semua ni :)

1 comment:

salmia saidin said...

woww..
kawan mama dulu semua lelaki?
hikhikhikhik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...