Tuesday, March 22, 2011

untuk awak..

Ku lakarkan sebuah kisah untukmu yg terakhir kalinya..
Suatu masa dulu,kau hadir dlm hidupku..
Membawa erti hidup yg baru,membuka lembaran kisah yg baru,meyakinkan hatiku dulu yg tak pasti
Semenjak kau hadir,mengisi ruang hidupku,ku rasakan bahagia,terima kasih tak terhingga..
Ku syukuri nikmat ALLAH..
Walau kekadang ku ragu,kerana dirimu seorg lelaki,kerana fitrah kejadianmu,tapi aku yakin dgn keikhlasanmu,
Lalu ku karangkan ungkapan buatmu,agar dirimu mengerti tntg harapanku dan juga hatiku..
‘saya sgt sensitive skg,cpt merajuk,cpt marah..
Awk,maafkan sy,terlalu bnyk karenah yg menguji,terlalu bnyk menyusahkan,terlalu bny maaf yg terucap,
Terlalu byk janji tak ditepati.diri byk yg perlu dibaiki..
Pada setiap ruang yg ada,saya panjatkan doa supaya diri ini menjadi wanita yg solehah,yg dpt membahagiakan awak..yg takkan mengeluh dlm setiap kesusahan,yg takkan mendabik dada dlm setiap kesenangan,yg takkan pernah jemu mjadi wanita yg halal untuk suaminya’…
Dan doa ni tak perah berhenti di setiap siang,malam,pagi dan petang..insyaAllah..
‘mahu menjadi wanita yg indah akhlaknya,mahu menjadi menyenangkan dan menenangkan  hanya lelaki yg bergelar suaminya..’
Dan semoga doaku termakbul,hasratku terkabul,langkahu ini teratur,dan semoga ini bukan omongan kosong..
Satu hari awak ckp,awak nak berubah..awak ckp “couple” ni haram..awak mintak putus..awak ckp,even kita dah putus,kita still jd kwn lg..ok,awak..sy terima..sbb semua yg kita buat untuk mndpt redhaNya..kita tak nk terus lalai dgn nikmat bercinta sbelum kawin kan awak?
Saya terima semua dgn redha..tapi,kadang2 tu..teringat..cara awak buang sy dalam hidup awak..sdih..saya tak sangka awk mcm tu..
Awak..tak ape la..mungkin dah takdir,kita takkan bersama lagi..awk pun dah buang saya kan?
Awak jgn risau..saya doakan awak bahagia dgn si dia..
Even kita dah tak jd friends kat Facebook..
Saya intai awak dari jauh,dari tulisan blog awak..
Maafkan saya..saya cuma nak tau keadaan awak..
Maafkan saya,awak..
Walaupun mulut saya ckp yg kita takkan ada jodoh,tapi hati saya tetap akan sbr  menanti..
Sehingga kita menjadi HALAL antar satu sama lain..
Andai ada jodoh antara kita..


Awak,jaga diri elok2,semoga awak bahagia disamping seseorg yg baik dan boleh memahami awak..
Dr seorg yg prnah awak syg dulu…



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...