Tuesday, March 22, 2011

dia bestfriend saya..

Dia bestfriend saya..
Nama dia AZMIRUL ASRYRAF BIN KAMAL ARIF..umur dia dah 20 already..
Saya knl dia dah lama!dari kitorg sekolah rendah..lama kan?
Errr..actually,nak tulis semua kebrukan yg ada pada dia..tapi,tak smpai hati…
Saya dah amggap dia mcm abg sendiri..maybe sbb dia tinggi,dan saya ni pendekkkk plus gemokk…
Tu yg dia ckp..hahaa..even anggap dia mcm abg saya..tapi sy panggil dia “pakcik”,errr..pelik kan??
Hahaha,dah melekat smpai skrg..
Pakcik ni..sangat pelik..even kononnye kitorg ni bestfren..tapi..tak bnyk bnda yg dia share..maybe I’m not the one that he can be trust with..tapi saya selalu cerita kat dia..not almost everything..
Truthly,syg dia..sbg seorg abg..saya sgt berharap that I could have a brother one day..
Errr..pakcik ni actually..he is not a good brother for me..dia ni kuat mencarutttt!
Sgt kuat…eee..tak tau nak ckp…and..dia sgggttt suka menyakattt…
Dia suka ckp saya ni lampi..i don’t know,kdg2 dgn dia jd lampi..dgn org lain tak pon..pelik btol!
Pakcik ni..unpredictable..dg2 mood dia ok..then,suddenly..
Jd mameee MOSTER..tak phm la pakcik tu!
Ntah la..maybe tak knl dia lagi..kot kan pakcik??
Mcm dia pnah ckp.. “u didn’t know me well enough”
Ntah la..btol kot kan… L
Takpe la..saya cuma berdoa yg pakcik saya akan dpt seseorg yg sesuai dgn dia kan pakcik kan??:P
pakcik…thank you tahan dgn kelampian aku..thank you selalu tahan dgn cerita aku..
aku syg ko dowh..sbg sorg abg…:)

Ni la bestfren saya..tak hensem kan?saya tau..dia tggi,keding plak tu kan kan kan?hahhaaa..
Mohon ampun ya pakcik azmirul aysraf…:P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...