Friday, June 17, 2011

ice cream weekkkkk:)

Assalamualaikum semua:)
lamanya tak update!
rindu kat blogggg:)

 a few weeks ago,
lawat adik kat asrama SMKA kuala selangor,
tengah duk beli barang-barang dia,
pastu,teringat yg dia kirim suruh beli aiskrim,
ok,tak apa la,
pi amik aiskrim dia,
faveret dia,cornetto..



Tiba tiba!ternampak aiskrim saya dgn aini,erika,iejah..
saya rindu...
aiskrim kitorg,
aiskrim murah,
RM1 je..
murah kan??
kitorg selalu gile makan!
almost everyday!
after kelas je,
on the way nak balik bilik,
mesti beli..
saya pun beli la 2 aiskrim banana split ni..
1 untuk mama,1 untuk saya..



teringat lagi,
saya,aini,erika,iejah..
duk puji2 orang yang buat aiskrim ni,
sebab dia hebattt!!!
dia boleh buat aiskrim macam tu..:)

nak dijadikan cerita,
ayah selalu gila beli cornetto,
untuk kitorg adik beradik,
tiap kali lepas balik keje,
wah,heaven!:D

last week,
saya beli aiskrim fruit and salad,
ala,yg kat iklan tu,
nmpk mcm sedap,
beli la,
tapi...
erm,tak sedap sangat,
and saya mkn aiskrim tu sorg sorg,
tnpa share dgn sape sape!
wah..syok syok..
haha..even tak sedap sgt pun boleh jadi sedap..



heaven betol kat rumah,
AISKRIM AISKRIM:)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...