Monday, January 2, 2012

thank you 2011 for the memories

Assalamualaikum =)



sorry,tangan ni tak boleh nak tahan taip entry ni,

*tak tau pasai paa*
*sat nak cubit tangan ni sat*
#eh,awat aku cakap kedah ni =.='


jam dah menunjukkan pukui 255 am,
and saya tengah struggle hapai chapter Kerajaan Tempatan,
*hebat kan,malam malam pun menghapai lagi,tepuk dahi sendiri*
hari ni dah masuk second page of 366 in 2012:)
 semalam dah masuk a new chapter!
#dum dam dum dam bunyik mercun,tapi tak tahu dari mana =.='
*and im not officially going to 21 years old! (alamak,rasa tua!)

Selamat Tahun Baru =)
*ingat lagi time matriks pulun senaraikan azam baru:D
sekarang ni,i'm trying to list out my new azam!hihi..

To dear 2011,
thank you so much for the memories,
thank you for segala kenangan manis,
kenangan tak manis kat KMPP,
thank you sbb bagi pengalaman bekerja untuk timba pengalaman,
thank you for sending me to Bintulu ni,:D
thank you so much!
and I just hope that 2012 will give such more good things in our life,
dr segi semua aspek,Amin amin amin:)









new people in my life:)

:')



kenangan dgn mereka:')



To 2012,
please be nice ok?
takmau nakal nakal dah,
*umur dah meningkat,perangai mcm budak budak* *tepuk dahi lagi!*
#biaqla org nak kata apa,yang penting saya happy:D
thank you uncle Zarulkamal,
for your advices,
i will keep it in my mind,always bro!
still terngiang ngiang,
time kat tempat kerja dulu,
semua org cakap,umur 20 masa zaman dulu,
dah layak kawen!
*err,saya tak layak lagi!tak layak lagi!
#budak budak tengok muka saya yang garang ni,terus nanges tau depa!=.='
ok,melalut dah pasai kawen,
tak,bukan apa,
sekarang ramai  yang dah tunang,kawen awal,
Alhamdulillah,i'm happy for them..
tapi,bagi saya,
let me make my family proud of me first,
bnyk benda kena pikir:D
*saya anak sulong yang manja,harap maklum*

ok,dah merapu,out of topic,
so,nk smbung Kerajaan Tempatan lg ni =)

Semoga kita semua diberi kekuatan olehNya,insyaALLAH,
Assalamualaikum and selamat malam:D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...