Friday, July 22, 2011

T.E.M.T.H


Tunku Erika Munawerah bt Tunku Hishammuddin,
dia ni saya baru ja kenal dia time orentasi..tapi...dia ni budak Fizik,so,kitorang tak knl pun kan la..
tapi,saya tgk dia ni otai smcm,pakai baju kurung,tapi dia lipat lengan..dalam hati ckp 'gns jugak budak kedah ni'
haha..tapi..lama2 dia ok..muka dia,perangai dia..boleh masuk la dgn perangai tak betol saya ni..

kitorang betol2 jadi orang yg tak betol,sbb kitorg rapat..makin rapat..
and 1 more thing!bilik kitorg atas bawah je..hehe..
dia ni selalu sgttttt temankan saya pi toilet bila malam2..dia selalu temankan saya stay up..dia alarm clock saya..
dialog biasa.."kamu,kejotkan saya pukul 1 ke 2,nak stay up,nak solat lg"
"kamu,jom teman pi toilet","ned,bangkit la kata nak bangun study"..
tu dialog kami berdua,,and almost everydayyyy..hahaha..


dia ni suka sgttt cte yg aku tak suka,cte hantu,cte ape ntah lagi..dia ni kental sket..and i wish that i could be like her!sumpah!air mata dia payah sgt nak turun,tak mcm saya ni,sikit2 nanges..:')

dia suka subjek bio..dia ckp dari dulu lagi,kalau nak copy tutor bio dia boleh la..dia buat sendiri!jgn main2 tau..kalau math tu,sama ja lebih kurang saya..kimia ye,dia copy saya!hehe..kadang2 la..


dia ni kipas susah mati JB,Bruno Mars..ade lagi,pelakon Gossip Girl tu..
Ahaa..Anwar hadi! teacher saliza penah tanya "suami sy seorg..."
then dia ckp "anwar hadiiiiiiiii"
yay..mmg dia dah angauuu..hahahaa..

and guess what,masa last day tu,saya tak peluk cium dia..sebab saya rushing time tu..no wonder saya rasa ade benda yg saya tak buat,then i know,tak peluk cium dia..:'(
tapi dah tak boleh buat apa..dah jauh..
almost 3 bulan tak jumpa dia,rasa kehilangan jugak...
sebab bnyak yg kitorang spend time same2 bila nak keluar matriks hari tu:)
dgn aini,ijah..


to T.E.M.T.H,kamu jaga diri ok?i really hope yg kita akan jumpa before kita masuk u..sgt2..
jgn pernah lupa kenangan kita berdua ok?

i just want to let u know that i love you soo much..
maybe saya bukan kwn yg terbaik untuk kamu,tapi saya happy dapat knl kamu:)







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...