Saturday, January 29, 2011

mr.Fungi:D

saya nak cerita pasal mr.Fungi saya..

Dia bukan org lain,kwn saya juga:)
saya dah kenal dia lama..lama sgt!before saya masuk sekola menengah lagi..dia x de la hebat sgtt..dia tak menepati ciri2 yg saya nak..tp..dia tggi!sgt tinggi!saya suka org yg tinggi..:D
mr.Fungi saya tak penah tau pasal perasaan ni..and dia takkan tau sampai bila2!never and never!promise ok?that you guys never tell him about this?:)
kitorg agk rapat..mase kitorg SPM pun still rapat sampai la saya masuk matriks,and sampai sekarang!saya syg friendship saya dgn dia..syg sgttt!

kalau nak tau,saya dah lama pendam perasaan tu,sbb saya tau,saya hnya kwn perempuan dia..takkan lebih dari tu..:)
takpe,mr.Fungi..saya pun tak nak lebih dari tu.sbb saya takut hilang kamu lagi..cukup la sekali tu..saya tak dpt bygkan kalau kamu hilang lg dari saya,sya dah tak ade sape2 yg boleh kongsi rahsia sya:)
saya dah taknak berharap lagi...tak nak berharap ape2..mmg perasaan tu ade,tapi tahan je..:)
saya kuat!hehe:)



to mr.Fungi:I CHOOSE TO LOVE U IN SILENCE,THERE IS NO REJECTIONS,AND NO ONE OWNS U BUT ME!I WILL WAIT FOR YOU:)




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...